CCR TRIBUTE

[EX-  THE ANIMALS | THE HOLLIES | PAUL MCCARTNEY'S WINGS]
DONDERDAG 6 APRIL | 20u00
KUBOX | BASISPRIJS 20,00 EUR

Iedereen kent CCR, Creedence Clearwater Revival, was een Amerikaanse rockband die zijn hoogtijdagen kende in de periode 1968-1972. De groep speelde karakteristieke swamp blues, een mix van country, blues en rock n’ roll. Hits als “Have You Ever Seen The Rain” en “Up Around The Bend” staan op hun twee beste albums “Cosmo’s Factory” en “Pendulum”. Deze albums krijgen een gepast eerbetoon door de Britse gelegenheids- en Allstarsband “Clearwater Creedence Revival”. Een niet te missen muzikale avond vol nostalgie met de beste CCR nummers gebracht door een band vol topmuzikanten met tonnen ervaring. Want de muzikanten verdienden hun sporen bij The Animals, The Hollies en Paul McCartney’s Wings. We verwekomen opnieuw wereldklasse op ons Kubox podium!

Muzikanten: Peter Barton (ex The Animals) Graham Pollock (ex The Hollies) Alan Sagar (Slack Alice) Geoff Hammond (Ex Denny Laine Band / Paul McCartney’s Wings)

minder mobiel? Nood aan aangepaste plaatsen? Neem vooraf contact op met de vrijetijdsdienst [056 36 20 50] we zoeken samen naar een mogelijke oplossing.

TICKETS