Kuurnse Zwemvereniging - Zwemschool

De zwemclub is bedoeld voor kinderen die al kunnen zwemmen en zich er ook willen in verdiepen. Tijdens variërende trainingen leren ze hun techniek te verbeteren en zo sneller zwemmen.

De Kuurnse Zwemvereniging wordt in 4 groepen opgesplitst, zodat iedere zwemmer op zijn eigen tempo kan leren en groeien in het zwemmen.

De zwemschool is er voor kinderen die het brevet ‘orka’ behaald hebben.

De kinderen zitten minstens in het eerste leerjaar.

De kinderen worden ingedeeld in de groepen door de lesgevers. Bij het indeling wordt niet enkel rekening gehouden met de leeftijd maar ook met het niveau van het kind. Ze leren onder meer crawl, rugcrawl, vlinder en keerpunten.

• € 90,00 als je 1x per week komt trainen
  • € 150,00 als je 2x per week komt trainen
  • € 200,00 als je 3x per week komt trainen

Groep 1 en 2 komen max. 2x per week.

Betalen kan je online. Je ontvangt hiervoor na inschrijven een email met de betaalgegevens.

Extra informatie
  • Dinsdag

• Woensdag

• Donderdag

19u00-20u00: groepen 3 en 4

• Vrijdag

Stap 1

De inschrijfdata worden vooraf bekend gemaakt via ’t Zwemmerke. Huidige leden hebben voorrang om zich in te schrijven op nieuwe leden. Hun broers/zussen hebben ook voorrang bij inschrijving. Enkele weken later, de datum wordt nog bekend gemaakt, kunnen nieuwe leden zich aanmelden. Kinderen die gedurende het zwemjaar nog wensen in te schrijven zijn afhankelijk van de nog beschikbare plaatsen.

Stap 2

Nieuwe leden leggen vooraf een zwemtest af. Het is niet mogelijk om enkele lessen proef te doen. De betaling gebeurt online na de inschrijving.

Stap 3

Na ontvangst van betaling is jouw inschrijving compleet. Indien je betaling niet geregistreerd werd, krijg je een melding dat jouw zoon/dochter uitgeschreven werd. De wachtlijst wordt dan ook gecontacteerd om de vrije plaats eventueel in te vullen.