Wil je extra promotionele ondersteuning voor je evenement/activiteit in Kuurne?
Dat kan op verschillende manieren:
- Digitale borden (tekst)
- INFO Kuurne – uitagenda
- kuurne.be/uitagenda
- Sociale media (Facebook vrijetijdsdienst)
Om in aanmerking te komen om gebruik te maken van deze diensten is het noodzakelijk dat de activiteit tijdig ingevoerd is in de uitdatabank. Enkel activiteiten die opgenomen zijn in de uitdatabank, zullen verschijnen op de digitale borden, sociale media, kuurne.be/uitagenda (automatisch) en opgenomen worden in de uitagenda in INFO Kuurne.
Hou er wel rekening mee dat voor opname in INFO Kuurne en de digitale borden er strikte deadlines zijn.
Registreer je activiteit in de uitdatabank
Digitale Borden:
1 maand voor het evenement moet dit opgenomen worden in de uitdatabank
Info Kuurne
Info Kuurne is een tweemaandelijks magazine, gelieve onderstaande deadlines te respecteren
- Editie januari-februari | deadline 1 december
- Editie maart – april | deadline 1 februari
- Editie mei – juni | deadline 1 april
- Editie juli – augustus | deadline 1 juni
- Editie september – oktober | deadline 15 juli
- Editie november – december | deadline 1 oktober
Verspreiding affiches
Daarnaast kan je ook beroep doen op de afficheverspreiding in gemeentelijke infrastructuur. Breng tien affiches binnen bij de vrijetijdsdienst, wij zorgen dan voor een plaatsje op de volgende locaties in Kuurne.
- Inkomhal jeugdcentrum Sint-Michiel
- Venster vrijetijdsdienst Balie
- Sportdienst/zwembad
- Bibliotheek
- Kubox
- Sint-Pieterszaal
- Hoeveschuur
- Hoeve van de Walle | Stallingen
- Sociaal Huis
Zijn je affiches in een staand A2 formaat dan kunnen ze ook opgenomen worden in onze binnen/buiten klikkaders. Dit is geen garantie, afhankelijk van eigen aanbod in die periode.
Hiervoor mag je altijd informeren aan de balie van de vrijetijdsdienst. Indien er ruimte beschikbaar is mag je hiervoor 5 extra affiches bezorgen.