Speelpleinwerking

Uitstap speelpleinwerking

Speelpleinwerking in tijden van Corona

BELANGRIJK: VUL DE EXTRA VRAGENLIJST IN OP HET PROFIEL VAN JE KIND! + zorg voor up to date contactgegevens.

Momenteel organiseren we onze werking als vorige zomer met 4 bubbels. We geven elke bubbel een eigen kleur.

Door de versoepelingen kunnen we wel 2 bubbels samen laten spelen in de Hierdoor werken we met 1 zone voor GEEL/GROEN + 1 zone voor BLAUW/ORANJE.

Natuurlijk mogen we ook nog het speelplein en de graspleintjes in het sportpark zelf gebruiken.

We zullen deze pagina updaten zodra er extra aanpassingen zijn.

Huidige corona-maatregelen voor onze speelpleinwerking

- Beperking in aantal deelnemers, volzet = volzet

- ENKEL VOLLE DAGEN + EIGEN LUNCHPAKKET

- ELK KIND NEEMT EIGEN HERBRUIKBARE DRINKFLES MEE

- GEEN WARME MAALTIJDEN

- VOORAF INSCHRIJVEN  (volzet = volzet)

- INSCHRIJVEN = METEEN BETALEN

- EXTRA OPVANG : IN BUBBELZONE (GEEL/GROEN: kleuters / BLAUW/ORANJE: lager)(07u00-08u00 / 17u00-18u00)

- VOLG DE BUBBELROUTES  met de spandoeken.

- MEDISCHE FICHE VAN UW KINDEREN UPDATEN IN KWANDOO!

- IS UW KIND ZIEK (of was het ziek 5 dagen voor de werking) : NIET NAAR WERKING KOMEN, BEHALVE MITS BEWIJS VAN DOKTER.

- ANNULATIE WEGENS ZIEKTE: voor 09u00 verwittigen (mail vrijetijdsdienst@kuurne.be / telefoon 056 36 20 50) om terugbetaling aan te vragen. Zonder verwittiging geen terugbetaling.

- IS UW KIND ZIEK TIJDENS DE WERKING? Dan vragen we om uw kind zo vlug mogelijk op te halen. Zorg voor up to date contactgegevens!

- RISICOGROEP: indien uw kind in de risicogroep zit gelieve dan contact op te nemen met uw huisdokter om de situatie te bespreken vooraleer u uw kind inschrijft voor de speelpleinwerking

- BRENGEN/HALEN: 1 OUDER per gezin / MONDMASKER VERPLICHT / Rechtstreeks naar de desbetreffende bubbelzone / Lokaal niet betreden!

Bubbels?

Bubbel GEEL : Minipikino (peuter en eerste kleuter)

Bubbel GROEN : Pikino (2e en 3e kleuter)

Bubbel BLAUW: Spekuloos groep 1 (eerste en tweede leerjaar)

Bubbel ORANJE: Spekuloos groep 2 en 3 (3e tot en met 6e leerjaar). Deze groep verdelen we nog in groep 2 en groep 3.

Locatie?

Jeugdcentrum Sint-Michiel

Ouders kunnen de lokalen zelf nooit betreden!

Ingang/Uitgang per bubbel:

Je brengt je kinderen indien ze vooraf ingeschreven zijn rechtstreeks naar de ingangzone van de desbetreffende bubbelzone.

De ouders dragen een mondmasker als ze hun kinderen brengen en halen naar de bubbel!

BUBBEL GEEL en GROEN : oprit Boomgaardstraat, volg de gele en groene route

BUBBEL BLAUW en ORANJE pad Parking Nieuwenhuyse richting vrijetijdsdienst , volg de blauwe en oranje route

De oprit van de vrijetijdsdienst is tijdens  zomervakantie afgesloten voor auto's.

Best kom je te voet de oprit van de Boomgaardstraat op.

Daginschrijvingen: Geen daginschrijving mogelijk. We sluiten onze inschrijvingen de vrijdag voorafgaande aan de week om 16u00.

Kostprijs

6,00 EUR voor een volle dag (extra ochtend- en avondopvang inbegrepen)

Openingsuren speelpleinwerking

• 07u00-08u30: OCHTENDOPVANG [elk ineigen bubbelzone] - enkel toegankelijk indien vooraf ingeschreven!
  • 08u30: start activiteiten (gelieve voor 08u30 aanwezig te zijn!)
  • 16u30: einde activiteiten
  • 16u30-17u00: opvang in bubbel jeugdcentrum
  • 17u00-18u00: OPVANG [elk in eigen bubbelzone]
  • GELIEVE DE UREN TE RESPECTEREN, laatkomers worden geweigerd.

Inschrijven & betalen

OPGELET! Inschrijven = betalen!

KWANDOO is ons inschrijvingsprogramma. Je kan gemakkelijk (na registratie) thuis je kinderen inschrijven voor de gewenste dagen op het speelplein. Ook kan je langskomen aan de balie van de vrijetijdsdienst om je kinderen in te schrijven.

We raden meer dan ooit aan om vooraf in te schrijven, op deze manier is er geen wachttijd de dag zelf.  Ook is er minder contact tussen verschillende mensen en heb je meer zekerheid over een plaats voor je kind in de bubbel. Volzet = Volzet

ONLINE

Als je online inschrijft zal je meteen doorverwezen worden naar de online betaalpagina. Hier moet je meteen overgaan naar betaling, indien je dit niet doet zal de inschrijving automatisch geschrapt worden. Kan je niet online betalen dan moet je inschrijven aan de balie van de vrijetijdsdienst. Opgelet dit kan momenteel enkel op afspraak.

BALIE VRIJETIJDSDIENST

Je kan vooraf inschrijven aan de balie van de Vrijetijdsdienst. Momenteel kan dit enkel op afspraak.+

Betalen in de vrijetijdsdienst kan alleen met bancontact of payconiq!

Het is niet mogelijk om cash te betalen in de vrijetijdsdienst. Op deze manier is het ook niet mogelijk om de dag zelf je kind alleen naar de speelpleinwerking te laten komen indien het nog niet vooraf is ingeschreven voor de activiteiten.

Problemen bij registratie en inschrijven? Neem contact op met de vrijetijdsdienst.

Zit je in een financieel moeilijke situatie neem contact op met vrijetijdsdienst dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing.

Annuleren

Annuleren kan kosteloos tot 7 dagen voorafgaand aan de activiteit, na schriftelijke melding (of via email aan vrijetijdsdienst@kuurne.be). Annulatie op een kortere termijn is enkel mogelijk met geldig doktersattest.

Annuleren door ziekte:

Meld dit ten laatste voor 09u00 aan de vrijetijdsdienst (via mail vrijetijdsdienst@kuurne.be).

Terugbetalingen zullen maandelijks gebeuren. Zorg dat je rekeningnummer correct doorgegeven werd. Dit kan je zelf aanpassen op je Kwandoo profielpagina.

Gesloten?

Tijdens de weekends is er geen werking.

21 juli geen werking

tussen 23 juli en 9 augustus jaarlijks verlof

30 en 31 augustus geen werking

Registreer

Ontdek

Update Speelpleinwerking zomervakantie - richtlijnen
De speelpleinwerking is in een laatste rechte lijn richting zomervakantie!
Heel wat weken zijn volledig volzet.
Vooraf inschrijven is verplicht, is je kind ingeschreven lees dan zeker nog de richtlijnen voor een veilige zomer in kuurne!